طراحي سايت طراحي سايت

mycustomer

طراحي سايت

اگر بخواهيم تعريف ساده اي از طراحي سايت داشته باشيم بايد بگيم طراحي سايت به معناي طراحي و ساخت يك وب سايت يا بهينه سازي و ري ديزاين يك سايت قديمي در بستر اينترنت است. 

طراحي سايت يكي از مهم ترين خدمت آژانس ديجيتال ماركتينگ ماي كاستومر است. با بهره مندي از خدمات طراحي سايت شما مي توانيد محصولات و خدمات خود را به بهترين شكل در دنياي آنلاين ارائه دهيد.

ماي كاستومر با بهره مندي از پرسنلي مجرب و سال ها سابقه درخشان، انواع سايت اعم از: فروشگاه اينترنتي ، سايت شركتي ، سايت خبري و سايت دايركتوري را طراحي و اجرا مي كند.

در ادامه نكاتي مهم در رابطه با مزاياي طراحي سايت ، بررسي انواع سايت ، تعرفه طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي و … عنوان مي كنيم. همراه با ما تا انتهاي مقاله باشيد.

 

معرفي انواع سايت

براي اينكه بتوانيد متناسب با كسب‌وكار و فعاليت خود يك وب‌سايت داشته باشيد، لازم است در ابتدا با انواع سايت آشنا شويد. طراحي سايت را از جنبه عملكرد وب‌سايت مي‌توان در موارد زير دسته‌بندي نمود.

 

 

فروشگاه‌هاي اينترنتي و تجارت الكترونيك

در اين دسته از وب‌سايت‌ها، قابليت‌هاي ويژه و متعددي اضافه‌شده است. تمام عوامل گرد هم آمده‌اند تا مشتري اطلاعات لازم را به‌خوبي مطالعه كرده و به‌راحتي از طريق ورود به درگاه اينترنتي، خريد كند.

 قابليت‌هايي همچون جستجوي سريع محصولات، امكان تعريف مدل‌هاي مختلف يك محصول، امكان اعمال انواع فيلترهاي جستجو و ويرايش محتوا در فروشگاه‌هاي اينترنتي وجود دارد.

 

وب‌سايت دايناميك

برخلاف نمونه قبل، وب‌سايت‌هاي دايناميك پويا و قابل مديريت است. در اين نوع وب‌سايت‌ها به جهت استفاده از سيستم مديريت و محتوا، جزئيات بيشتري ذكر مي‌شود. ازاين‌رو اين نوع وب‌سايت‌ها را مي‌توان يك كاتالوگ يا بروشور كامل تصور نمود كه امكان مديريت سايت را براي صاحبان خود نيز فراهم مي‌كند.

 

وب‌سايت استاتيك

اين دسته از وب‌سايت‌ها همچون يك كارنماي آنلاين هستند كه به معرفي محصول و خدمات ارائه‌شده مي‌پردازند. در اين دسته از وب‌سايت‌ها امكان مديريت سايت توسط صاحب آن وجود ندارد. پس از طراحي سايت تنها طراح سايت مي‌تواند با تغيير كد منبع اقدام به بروز رساني سايت و ويرايش آن كند.

 

وب‌سايت پويا

در طراحي سايت پويا، قابليت‌هايي همچون توليد محتوا، پشتيباني از گروه‌هاي مختلف كاربري و همچون ويرايش اطلاعات اضافه‌شده است. ازاين‌رو در اين وب‌سايت‌ها مي‌توان تعامل بيشتري با كاربران ايجاد نمود. اين دست از وب‌سايت‌ها نيز توسط صاحب وب‌سايت مديريت و ويرايش مي‌شود.

 

اپليكيشن هاي تحت وب

طراحي سايت نسخه وب به‌گونه‌اي صورت مي‌گيرد كه در ابتدا كاربر اقدام به ثبت‌نام و دريافت نام كاربري مي‌كند. سپس وارد نسخه تحت وب شده و خريد خود را انجام مي‌دهد. اين نوع وب‌سايت‌ها درواقع نرم‌افزارهاي تحت وب هستند كه كاربرد ويژه و خاصي دارد.

 

خدمات طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي ماي كاستومر

به روز رساني سايت

پشتيباني مادام‌العمر

ايمن سازي وب سايت

توليد و مديريت محتوا

طراحي اصولي و كاربرپسند

بهينه سازي سرعت وب سايت

خدمات سئو و بهينه سازي سايت

رعايت استانداردهاي جهاني در طراحي سايت

طراحي سايت سازگار با دسكتاپ، موبايل و تبلت

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/13 ساعت: ۱۱ توسط:mycustomerr :

طراحي سايت

طراحي وب‌سايت يك موضوع بسيار مهم براي داشتن وب سايت مي‌باشد كه امروزه در كنار شبكه‌ هاي اجتماعي از اهميت بيشتري برخوردار مي‌باشد و موجب بهبود ارتباط با مخاطبان خواهد شد. براي مثال تصور كنيد كه شما يك وب سايت فروشگاهي داريد، براي اينكه بتوانيد با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد يا از طريق عكس محصولات خود را به آن‌ها معرفي كنيد، لازم است كه يك وب سايت فروشگاهي كامل و مناسب براي آن‌ها ايجاد كنيد كه كاربران بتوانند خيلي راحت و سريع از طريق اين وب سايت براي خريد اقدام كنند. همچنين از طريق وب سايت فروشگاهي شما مي‌توانيد آمار دقيق بازديد كاربران، ميزان فروش و ديگر فعاليت‌ها را مديريت كنيد  .

 

موارد مهم براي طراحي سايت

طراحي وب‌سايت بايد به‌گونه‌اي انجام شود كه سايت موردنظر بر اساس جديدترين فناوري‌ها و استانداردهاي روز دنيا طراحي شود. سئو و بهينه بودن وب سايت از نظر ساختاري يكي از موارد مهم در طراحي وب سايت مي‌باشد كه تحليل گران با بررسي كليه نكات مي‌توانند وب سايت را مطابق با استانداردهاي توليد شده و مورد تائيد موتورهاي جستجو ايجاد كنند.

 


در زمينه طراحي وب‌سايت شركتي نيز لازم است اين طراحي به‌گونه‌اي انجام شود كه در مورد كسب‌وكار موردنظر يك تصوير مناسب و حرفه‌اي ارائه شود. همچنين طراحي وب‌سايت‌هاي شركتي بايد طوري انجام شود كه داراي اطلاعات مفيد و كاملي در رابطه با فعاليت‌هاي شركت بوده و سبب شود تا بازديدكنندگان در همان ابتداي ورود به سايت به مشتري دائمي تبديل شوند.

 


فاكتورها و مفاهيم مهم براي طراحي وب‌سايت

براي انجام طراحي وب‌سايت بايد يك قالب و چارچوب مشخص تعيين كرد و كليه استانداردها، اصول طراحي وب سايت و توجه به تكنولوژي‌هاي روز را براي اين موضوع در نظر گرفت. بنابراين از جمله اصول مهم براي طراحي وب‌سايت مي‌توان به مواردي مانند

 

برندهاي برتر طراحي سايت

طراحي سايت از جمله امور مهمي است كه امروزه بسياري از كسب‌وكارها براي حضور در دنياي مجازي و افزايش فروش خود از آن استفاده مي‌كنند. در اين زمينه مي‌توان گفت طراحي يك وب‌سايت بايد به صورت كاملاً حرفه‌اي و تخصصي انجام شود تا علاوه بر ظاهر زيبا داراي زيرساخت‌هاي اصولي هم باشد. با اين حال قصد داريم در اين بخش از برند آناليز شما را با موارد مهم طراحي وب سايت حرفه‌اي آشنا كنيم تا از اين طريق بتوانيد با داشتن يك وب‌سايت حرفه‌اي، مشتريان و مخاطبين خود را افزايش دهيد.

همچنين در انتهاي اين بخش شما را با 10 برند برتر و شركت معتبر در زمينه طراحي تخصصي وب سايت آشنا مي‌كنيم تا بتوانيد سايت خود را به صورت حرفه‌اي طراحي كرده و از خدمات اين برندها بهره‌مند شويد. لازم است بدانيد اين مراكز داراي دسته‌بندي مختلفي بر اساس موقعيت مكاني، امتياز، خدمات و غيره مي‌باشند كه شما مي‌توانيد به راحتي و با توجه به شرايط خود يك برند مناسب را انتخاب كنيد.

 


انتخاب بهترين شركت‌ها براي طراحي وب‌سايت

در روند طراحي سايت به تخصص‌هاي مختلف و همچنين افراد باتجربه نياز مي‌باشد. در واقع طراحي وب سايت مانند ساختن يك برج است كه براي ساخت آن به افراد مختلف با تخصص‌هاي مختلف نياز مي‌باشد. از اين رو طراحي وب‌سايت نيز بايد توسط تحليلگران، طراحان، پشتيبانان، مديران، برنامه نويسان و … به صورت هماهنگ در كنار يكديگر انجام شود.

ضمن اينكه بعد از پياده‌سازي كامل سايت مي‌توان از پيشنهادات هوشمندانه كه متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي به ارائه مي‌دهند استفاده كرد تا در محيط مجازي حضوري موفق داشته باشيد. با اين حال شما مي‌توانيد براي سفارش طراحي وب‌سايت از شركت‌هاي حرفه‌اي كه در اين زمينه مشغول به فعاليت هستند و داراي پرسنل متخصص در حوزه طراحي مي‌باشند، كمك بگيريد. لازم است بدانيد اين شركت‌ها براي سفارش طراحي وب‌سايت از مشاوره تا راه‌اندازي كليه موارد را توسط افراد متخصص انجام خواهند داد.

 


استانداردهاي طراحي وب سايت

ريسپانسيو (واكنشگرا(

طراحي سايت اصولي

سرعت سايت

سئو و بهينه سازي سايت

هاستينگ مناسب

نمايش اطلاعات مهم در بخش‌هاي اصلي

نقشه ساده

طراحي و شكل ظاهري

امنيت

آپتايم

و همچنين امكان نشر مطالب در صفحات اجتماعي و شبكه هاي مختلف اشاره كرد.

 

سخن پاياني

با توجه به فاكتورهاي مهمي كه براي راه‌اندازي انواع وب‌سايت شركتي، فروشگاهي و… معرفي كرديم، شما مي‌توانيد با مراجعه به مراكز تخصصي، طراحي سايت خود را به صورت حرفه‌اي انجام دهيد. بنابراين ما نيز در اين بخش از برند آناليز 10 برند برتر و شركت حرفه‌اي را به شما معرفي مي‌كنيم كه طراحي وب‌سايت را به طور تخصصي انجام مي‌دهند. پس شما مي‌توانيد به راحتي و در كمترين زمان با انتخاب مركز متناسب با شرايط خود از بهترين خدمات بهره‌مند شده و يك سايت كامل و جامع داشته باشيد كه خدمات خود را به خوبي به مراجعه‌كنندگانش ارائه مي‌دهد.

 

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/22 ساعت: ۱۳ توسط:mycustomerr :